Bibliografía

FILTROS APLICADOS

  • Categoría:
    Artículo de revista académica
What Stimulates Researchers to Make Their Research Usable? Towards an ‘Openness’ Approach
Autoría: Olmos-Peñuela, J., Benneworth, P., y Castro-Martínez, E.
Impact factor distortions
Autoría: Alberts, B.
Academic Evaluation: Universal Instrument? Tool for Development?
Autoría: Bianco, M., Gras, N. y Sutz, J.
Evaluation practices and effects of indicator use -a literature review
Autoría: De Rijcke, S., Wouters, P. F., Rushforth, A. D., Franssen, T. P. y Hammarfelt, B.
Towards making research evaluation more compatible with developmental goals
Autoría: Arocena, R., Goransson, B. y Sutz, J.
Evaluating research: a multidisciplinary approach to assessing research practice and quality
Autoría: Martensson, P., Fors, U., Wallin, S. B., Zander, U. y Nilsson, G
The Leiden Manifesto for research metrics
Autoría: Hicks, D., Wouters, P., Waltman, L., De Rijcke, S. y Rafols, I.
Women in Academic Science: A Changing Landscape
Autoría: Ceci, S. J., Ginther, D. K., Kahn, S., y Williams, W. M.
Barriers and Supports for Continuing in Mathematics and Science: Gender and Educational Level Differences
Autoría: Fouad, N. A., Hackett, G., Smith, P. L., Kantamneni, N., Fitzpatrick, M., Haag, S., y Spencer, D.